یعنی میشه عشقم؟؟؟

عاشقانه های♥♥ مــــا ♥♥

 

یعنی میـــشه ...

یه روزی ...

که مثلا من از دستِت خیلی دلخورم ..

بعد هی میگم: نمیخوامت .. دوستت ندارم ..

هر کاری دلت میخواد میکنی ..

اصن نمیخوام باهات باشم ..

برو با همون دوستات .. فامیلات ...

اصن نمیخوامت دیــــــــــــگه ... !!

تو هم بگی :

غلط کردی مگه دست ِ خودته ؟؟

تــــو مال ِ منی.. کجا ؟ !!

فکر کن بذارم بری ..

فکر کن من تـــو رو از دست بدم .. !

منم بگم : برو بینیم بابا ..

نمیخوامت .. که چی ؟؟ فقط حرف میزنی ..

الکی .. از این حرفا زیاد زدی .. !! نمیخوام ..

تو هم بگی : دختر ِ 50 کیلویی رو نگاه ...

فقط بلده غُر بزنه ... بد اخلاق !!

بیــــــــا بغلم ببینم ..

منم بگم نمیام ولم کن .. گفتم دوستت ندارم ..

تو هم منو بغل کنی بگی :

غلط کردی .. مالِ خودمی ..

معذرت میخوام خب ناراحتت کردم

منم بگم : بذارم پایین بیشـــــور ... :))))

تو هم بگی : دارم تمرین میکنم واسه روز عروسیمون ..

منم بگم : من آشتی نمیکنما ..

تو هم بگی : باشه پس همون بالا بمون ...

منم بگم : دیــــــوونه منو بذار پایین میوفتم ..

تو هم بگی : نترس .. بیوفتی هم بغلِ آقـــــاتون میوفتی ..

منم بگم : دیگه چی ؟؟

تو هم بگی : فعلا همین هر وقت بوس خواستم میگم .. !!

منم بگم : روتــــو بِــرَم .. بجای اینا بگو دیگه اذیتت نمیکنم ..

کارایی که دوست نــــــداری نمیکنم .. !! والا ..

تو هم بگی : باشه .. میدونی قصدی ندارم که ..

من فقط تو رو دوست دارم ...

منم بگم : فقط همین یه باررررا ... تکرار نشـــه ها ..

تو هم بگی: باشه .. آشتی ؟؟

منم بگم : هممم .. اوهــــوم .. خب باشه آشتی ..

یعنی میشــــه عشـقم ؟!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 22 / 4 / 1393برچسب:,

] [ 14:19 ] [ SoHa ♥ MeHDi ]

[ ]